Freitag, 4. September 2009

Der Countdown löift...

Em negschte Mäntag, der 14. September is endlich so witt. Ich wärde ver 9 Monät schön Wallis verlah und gah als Au-pair zunera Familie uf Frankrich. Z'Ortji wanni de bi heisst Biot das isch zwische Nizza und Cannes. Biot isch sehr bekannt ver Glasbläseri. Bi der Familie wan ich bi isch mini Gastmüetter en eleierziehendi Müetter va 3 Kinder. Ich wärde uf 2 Büebe und 1 Meigji üfpasse. Der elteschte isch 10ni und heisst Paul, der zweitelteschte isch 6i und heisst Adrien und z'Meigji isch 4i und heisst Justine. Bis jetzt häni immer mit der Müetter gmailt und häschi gaaanz ehüfe üsgfrägt ja güet schi mich de öi ;) Und schi hetmer de öi Fotos gschickt va ihra, vane Chinder und vam Pool wasch heint ;) Schi macht en sehr nätte Idruck. (hoffe dass der positiv Idruck live öi nu so güet wird si) =) Uf jede Fall gfröi ich mich gaanz fescht und va Nervösität oder Panik isch nu nigs z'merke... zum glick müessi säge :) Ja ich wärde gat nu es paar Bildjini vaner Familie, de Chinder und em Pool dri tüe. So gsehder, wo, wie und mit welem dass ich ine negschte 9 Monät wärde zämme läbe.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen